Визначили переможців VІ Конкурсу соціальної реклами читання: серед переможців машівці-журналісти

Конкурс соціальної реклами читання в Полтавському національному педагогічному університеті імені В.Г. Короленка цього року відбувся ушосте.

Його мета – популяризувати читання серед молоді. Для залучення якнайширшої аудиторії організатори заходу – викладачі кафедри журналістики – пропонують створювати проєкти у форматах плакату, буктрейлера, коміксу й відеоролика.

Традиційно переможців творчого змагання оголосили до Міжнародного дня дарування книг 14 лютого. Цьогоріч на розгляд журі конкурсу надіслали 105 проєктів від студентів та учнів закладів освіти Полтави, Вінниці, Сум, Полтавської та Рівненської області.

Серед переможців конкурсу:

У категорії «Відеоролик»

ІІ місце Ірина Іванова (спеціальність «Журналістика», ІІ курс).

ІІІ  місце Олексій Симутін, Яків Супрунов (спеціальність «Журналістика», ІІ курс та ІІІ курс).

Номінація «За промоцію бібліотеки»

Діана Бербушенко (спеціальність «Журналістика», ІІ курс);

Лілія Батраченко (спеціальність «Журналістика», ІІ курс).

Вітаємо здобувачів освіти МФК СумДУ та його наукового керівника Наталію Пономаренко, викладача МФК СумДУ.

У цьому році на адресу конкурсу соціальної реклами читання надійшла рекордна кількість заявок за шість років існування конкурсу. Організатори заходу висловлюють вдячність учням, студентам та їхнім педагогам за креативні ідеї та небайдужість до культури читання!

Детальніше за покликанням:

Визначили переможців VІ Конкурсу соціальної реклами читання

 

Залишити відповідь