Навчання під час війни

22 жовтня 2023 року відбулося засідання ОМО викладачів економічних дисциплін ЗФПО Сумської області. Засідання було проведене в режимі конференції з корпоративного акаунту базового коледжу ОМО –  Машинобудівного фахового коледжу СумДУ. 

В роботі засідання взяли участь 41 викладач від 14 закладів освіти області. 

На початку зустрічі голова ОМО Крамінська Г.В в своєму виступі акцентувала увагу на те, що освітній процес зараз відбувається в умовах війни, що корінним чином впливає на якість освіти. Навчання онлайн, перебої з інтернетом, складні життєві обставини, можлива втрата мотивації до навчання – все це негативно впливає на навчання студентів. В цих складних умовах ми, викладачі,  повинні докладати додаткових зусиль для того, щоб не лише навчати, але й надавати емоційну підтримку, згуртовувати, підтримувати почуття патріотизму і національної гідності.

Власним досвідом роботи поділилась Скороходова Л.І., викладач Машинобудівного фахового коледжу СумДУ , яка розповіла про практичне застосування інтерактивно – комунікаційних технологій в навчальному процесі. Комунікації – це саме те, чого бракує в умовах дистанційного навчання. Лідія Іллівна поділились досвідом проведення бінарних занять. 

Викладач Конотопського індустріально – педагогічного фахового коледжу СумДУ, Бащук Л.В., виступила з доповіддю про власні напрацювання, участь студентів в конкурсах, випусках економічних журналів, співпрацю з працівниками Укрсиббанку та потенційними роботодавцями.

Борзяниця М.І., представниця Сумського фахового коледжу мистецтв і культури ім. Д.О. Бортнянського розповіла про творчий підхід до начального процесу, що відповідає професійному напрямку навчального закладу. 

Коцюба О.В., викладач Путивльського фахового коледжу СНАУ, поділилась власним досвідом використання сучасних методик проведення лекційних і практичних занять.

Ми усвідомлюємо необхідність підготовки фахівців, які будуть конкурентноздатними на  ринку праці та матимуть рівень всебічно розвиненого фахівця, спроможного вирішувати складні професійні питання. Тому тісна співпраця викладачів на рівні ОМО є корисною і перспективною. 

 

Залишити відповідь