Якість освіти в коледжах – тема всеукраїнської дискусії

6 вересня 2023 року на базі НУБіП України відбулась Презентація результатів упровадження Пілотного проєкту щодо вивчення (моніторингу) якості освіти в ЗФПО з метою вимірювання освітніх втрат (прогалин) спричинених пандемією COVID-19 та агресією російської федерації проти України.

Упровадження Пілотного проєкту розпочалося у 2023 році спільно ДСЯО України та Науково-методичним центром ВФПО. Проєкт розрахований на 2023-2025 роки.

Відбувся форум на базі Національного університету біоресурсів і природокористування.

В залі зібрались більше 200 представників коледжів з усіх регіонів, не менша аудиторія професіоналів приєдналася до обговорення дистанційно. Під час наради відбулося обговорення результатів Пілотного проєкту, піднімались питання щодо подолання освітніх втрат у ЗФПО, кейси проблемних питань стосовно акредитації ОПП у 2022/2023 навчальному році та низка актуальних питань у сфері фахової передвищої освіти.

До наради долучилася в.о. директора МФК СумДУ Еліна Валюх: «Сьогодні роль і місце закладів фахової передвищої освіти в житті країни та суспільства є темою численних дискусій. Професіонали-практики наполягають – коледжі є потужною ланкою в системі профільної підготовки висококваліфікованих кадрів. Представники державних інституцій з такою позицією погоджуються. Однак, зазначають, дослідження виявили проблеми, які мають вирішуватись в самих закладах освіти. Бо ж найліпше знають потреби своїх студентів, роботодавців і територіальних громад. Уже два роки вся країна живе в стані активних бойових дій. Освітнім закладам, як і всім решті, доводиться відповідати на непередбачувані та складні виклики воєнного часу. Сьогодні  говорили й про подолання освітніх втрат у закладах фахової передвищої освіти, і про проблемні питання акредитації освітньо-професійних програм. Це все є. Однак, на своєму рівні ми докладаємо титанічних зусиль, аби не просто втримати рівень фахової підготовки наших студентів. Колектив МФК СумДУ свідомий своєї відповідальності за якість знань перед кожним з наших студентів та їхніми батьками. Але без допомоги і підтримки держави бути мобільним та відповідати вимогам часу жоден з освітніх закладів не може.”

Залишити відповідь