На сходини зібралися викладачі інформатики ЗФПО Сумщини

22 березня 2023 року відбулося засідання методичного об’єднання викладачів інформатики і комп’ютерних дисциплін ЗФПО Сумської області.

На засіданні говорили про виклик сьогодення, як удосконалити організацію освітнього процесу так, щоб усім його учасникам було комфортно й цікаво.

Валентина Лобова, голова ОМО, викладач МФК СумДУ, мотиваційний словом налаштувала присутніх на професійну дискусію.

Запрошена спікерка з Чернівецького політехнічного коледжу Анастасія Сушма ознайомила колег з Сумщини з досвідом власної роботи в напрямку STEM-освіти: з чого ця робота розпочиналася, як організовано навчання і оцінювання студентів, які проєкти створюють і до участі в яких конкурсах долучаються. Також поділилася досвідом втілення в життя проєктів, що допомагають нині нашим захисникам на полі бою.

Цікавою й корисною виявилася також доповідь Юлії Руденко, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри кібернетики та інформатики СНАУ. Вона навела низку аргументів з власного досвіду щодо своєї відповіді на питання: чому надати перевагу вебквесту чи тесту.

Звісно, що в умовах змішаного (комбінованого) навчання викладачеві важко одночасно рівномірно приділити увагу студентам в аудиторії і тим, що підключені онлайн. Виходом із ситуації може стати відеофіксація занять, адже це водночас і неабияка допомога здобувачам освіти в підготовці. Досвідом створення і використання відеофіксації занять поділився Віталій Бараболіков, викладач ВСП «Конотопський індустріально-педагогічний фаховий коледж СумДУ».

Але в нинішніх умовах студентам допомагають не лише викладачі, а й штучний інтелект. Про можливі варіанти використання, усі «плюси й мінуси» розповіла викладачка Світлана Печенко, ВСП «Класичний фаховий коледж СумДУ».

І як підсумок, з доповіддю виступила Лариса Харламова, викладачка ВСП «Конотопський індустріально-педагогічний фаховий коледж СумДУ». Вона поділилася своїм досвідом у використанні різних засобів для створення тестів, вікторин, окреслила можливості використання Quizlet, зокрема, для самостійного опрацювання матеріалів, навчального й контрольного тестування.

«Насправді, питання, що розглядалися на засіданні, були цікаві не лише викладачам-інформатикам, а й будь-якому викладачеві. Звісно, усі їх опанувати неможливо. Головне, щоб викладачі хотіли й мали можливість впроваджувати їх у свою практичну роботу», – рефлексує Наталія Комар, методист ВСП МФК СумДУ.

Кожен виступ викликав зворотний зв’язок учасників розмови, а це підтверджує актуальність обраних питань для розмови та необхідність проведення таких заходів.

Залишити відповідь