№ | курс | вид роботи | примітка |
Діагностична робота | |||
1 | 1 | Багаторівневий особистісний опитувальник «Адаптивність» (МЛО-АМ) | |
2 | 1 | Шкала прийнятності Н.В.Бахарєвої в адаптації Панка В.Г. та Тинякової А. | |
3 | 2 | Тест опису поведінки К.Томаса | |
4 | За потребою | Методика «Перелік життєвих подій» | |
5 | За потребою | Опитувальник для дослідження психотравмуючої події (автор Панок В.Г.) | |
Просвітницька робота | |||
6 | Всі учасники освітнього процесу | Тиждень толерантності | |
7 | Всеукраїнська акція «16 днів проти насилля» | ||
8 | Міжнародний день боротьби проти насилля | ||
9 | Керований перегляд документальних фільмів Мандрівного міжнародного фестивалю DocudaysUA | ||
Профілактична робота | |||
10 | 1-2 курс | Цикл розвиваючих занять за програмою «особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (в межах годин психолога) | |
11 | 3-4 курс | Заняття «Обережно, торгівля людьми», «Ні» насиллю в сім’ї» | |
12 | Зустрічі з батьками студентів, які мають проблеми «Депресивні стани у підлітків», «Емоційні розлади у дітей», «Созалежні відносини та залежність у підлітковому віці»,
«Конфліктність та агресивність підлітка» |
||
13 | викладачі | Психолого-педагогічні семінари:
«Страх, небезпека, паніка, тривожність» Когнітивні помилки батьків, які призводять до помилок у вихованні» «АРТ-терапія – найдоступніший метод подолання негативних емоцій» «Вплив впевненості, невпевненості та самовпевненості на формування особистості та якість стосунків із іншими» |
|
батьки | Загальні батьківські збори «Адаптація першокурсників»
«Профілактика торгівлі людьми» |
||
Корекційна робота | |||
Індивідуальна корекційна робота за результатами діагностики або запитом | |||
1 | Корекційно-розвивальні заняття за програмою «Безпечний простір» | ||
2 | Корекційно-розвивальні заняття за програмою «Не смійся з мене» |
Практичний психолог Яна КОЛОМІЄЦЬ