ПРИНЦИПИ РЕАГУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Принципи реагування педагогічних працівників на ситуації, коли дитина зазнала ризику онлайн

  1. Дитина, яка зіштовхнулася з онлайн ризиком потребує підтримки, без осуду чи критики.
  2. Не надавайте ситуації зайвого розголосу в коледжі – не робіть із цього скандал чи публічне обговорення, оскільки це ще більше травмує дитину.
  3. Вирішення ситуації потребує включеності як адміністрації закладу, так і батьків дитини.
  4. Для збереження доказів дитина, яка є постраждалою, має зробити скрін переписки, де видно, кому і коли були надіслані матеріали.
  5. Придбати фото чи відео матеріали з мережі доволі непросто і важливо зупинити поширення такого контенту через видалення зображень: 

у діалогах дитини, яка поширила матеріали;

у хмаро сховищах, на пристроях, у діалогах та групах тих, хто їх зберіг собі (наприклад, студенти групи);

у соціальних мережах, через звернення до адміністрації ресурсу.

Якщо не допомогло, зверніться до правоохоронних органів.

  1. Для отримання студентами рекомендацій, як поступати у схожих ситуаціях, використовувати чат бот проекту – https://stop-sexting.in.ua/chatbot

Міністерство освіти і науки України спільно з освітнім проєктом #stop_sexтинг презентувало довідник “Рекомендації щодо онлайн-безпеки для вчителів, психологів та керівників шкіл”.

https://vseosvita.ua/library/rekomendacii-sodo-onlajn-bezpeki-dla-pedagogicnih-pracivnikiv-354380.html