Шахівниця пропаганди. Як здобути перемогу у медіапросторі, з’ясовували машівці

Що спільного між шахами та медіаграмотністю? Це здатність мислити самостійно. Аналізувати, зіставляти, сумніватися. 

Академія української преси разом з досвідченими тренерами розробила тематичну програму «Чорно-біла шахівниця пропаганди: від гамбіту до ендшпілю» для студентів-журналістів, викладачів журналістики та всіх, хто цікавиться медіаграмотністю. щоб убезпечити їх від ворожої пропаганди. 

У інтерактивній формі учасники дізналися, якою «мовою» говорить пропаганда, яка істинна мета розповсюдження фейків, коли штучний інтелект може не тільки допомогти, але й нашкодити, чому ІПСО – це потужна цифрова небезпека. 

Серед спікерів – Олександр Гороховський, медіатренер, керівник фактчек-проєкту «БезБрехні, та Сергій Штурхецький, голова Незалежної Медіа-Профспілки України.

«Тема семінару – надзвичайно актуальна, адже перебування в медіапросторі дуже схоже на шахову партію. Шахова дошка одна, а шахістів двоє. У кожного шахіста свої цілі. Кожен діє зі свого розуміння ситуації, здійснюючи певні задуми. Хтось купує товар, а інший – готує всі воронки продажів, хтось бажає переглянути відео, а інший – запускає рекламу, хтось хоче дізнатися новини, а інший – розставляє пастки пропаганди. У шахах будь-яка дія чи ситуація вигідна одній стороні, і не вигідна іншій. Так само і в медіапросторі. Переможець – це завжди той, хто найкраще підготовлений», – ділиться роздумами Анастасія Демченко, студентка-журналістка, учасниця програми.

Дякуємо Академії української преси за новий актуальний кейс!

Машівці покращують свій рівень медіаграмотності! А Ви?

Залишити відповідь