Математичний олімп у МФК СумДУ!

Усім, хто навчає Математики!

Усім, хто вивчає Математику!

Усім, хто любить Математику!

Усім, хто ще не знає, що може любити Математику!

 

 «Ніякої вірогідності немає в тих науках, у яких не можна застосовувати котроїсь із математичних наук, і в тому, що не має зв’язку з математикою»,  – ця думка геніального Леонардо да Вінчі видається особливо співзвучною саме нашому часові. Справді, математика стала універсальною мовою й універсальним інструментом науки.

Студенти-програмісти МФК СумДУ вирішили 16 березня з’ясувати, хто ж має право посісти місце на математичному олімпі. Для цього викладач математики Надія Вороніна запропонувала їм продемонструвати свої знання в чесному бою. Змагання складалося з 8 геймів, у яких учасники проявили свою кмітливість і уважність, дотепність і гостроту мислення.

На кожній сходинці до олімпу конкурсантів чекали і ребуси, і загадки, і головоломки, і танграм…

Не обійшлося й без спростування стереотипу, що математики – вороги ліриці. Студенти шукали пару прислів’ям та приказкам, що пов’язані зі знаннями, числами, наукою. А також складали твір за метафорою про царицю наук!

«Математика – наука молодих. Історія знає численні захопливі приклади, коли таємниці математики підкорялися дослідникам майже юного віку. Не винятком є і машівці, які постійно долучаються до різноманітних олімпіад, конкурсів математичного спрямування. Найсміливіші з них завжди кидають виклик випробуванням. Навіть на заняттях ми, викладачі математики, намагаємося використовувати завдання, які не зводяться до задач, що вимагають простого використання відомих алгоритмів, а вимагають саме творчої роботи думки, кмітливості, спостережливості. Не менш важливим чинником є інтуїція: спочатку вгадати, передбачити правильну відповідь, а потім довести – за таким принципом у математиці зроблено не одне відкриття. Ось тому доцільним для здобувачів освіти є задачі, які ґрунтуються не тільки на знаннях шкільного курсу, а й потребують прояву фантазії, гнучкості міркувань, схильності до аналізу, синтезу ідей», – резюмує викладач математики Надія Вороніна.

Залишити відповідь